EN

Global Air Global Business Travel
Алматы

+7 (727) 258 44 44

Новости

«Эйр Астана» в восьмой раз стала лучшей авиакомпанией Центральной Азии и Индии
Флагман гражданской авиации Казахстана авиакомпания «Эйр Астана» восьмой год подряд получает 4-х звездочный рейтинг за превосходное качество обслуживания в номинации «Лучшая авиакомпания Центральной Азии и Индии» по версии Skytrax. Почетная церемония награждения победителей состоялась 18 июня 2019 года на авиашоу Ле Бурже.
Президент АО «Эйр Астана» Питер Фостер: «Skytrax – это золотой стандарт для бортового обслуживания, и мы рады вновь получить награду в региональной категории, в которую входит много мировых авиакомпаний. Я очень благодарен нашим пассажирам за их высокую оценку наших услуг и коллегам за их самоотдачу и профессионализм».
Независимое и беспристрастное исследование Skytrax проводится в 19-й раз и с целью измерения удовлетворенности пассажиров по всему миру. В журналистских кругах награда воспринимается как «Оскар» в авиационной индустрии. Более 21 миллиона авиапассажиров 100 национальностей было опрошено по поводу наземного и бортового обслуживания 300 авиалиний с сентября 2018 года по май 2019 года. Оценка качества услуг авиакомпаний проводилась по целому ряду критериев касательно основных видов услуг и обслуживания, в том числе, регистрации, посадки, комфорта салона, чистоты, питания, напитков, развлекательной системы на борту и бортового обслуживания.
***
Skytrax World Airline Awards names Air Astana a winner eight years in a row
Air Astana, the flag carrier of Kazakhstan, has been recognized for 4 Star service excellence, retaining the accolade of "Best Airline in Central Asia and India" in the Skytrax World Airline Awards for the eighth consecutive year. The prestigious awards ceremony took place at the 53rd edition of the Paris Air Show at Le Bourget on 18 June 2019.
The Skytrax World Airline Awards are recognised throughout the world as a valued benchmarking tool that is independent, impartial and global. The survey measures passenger satisfaction among business and leisure travellers, across all cabins (First Class, Business Class, Premium Economy Class and Economy class).
Over 21 million air travellers were surveyed about their experiences with airlines on the ground and in the air over a 10-month period. The survey measured passenger satisfaction across a wide range of performance indicators of airline front-line product and service, including check-in, boarding, on-board seat comfort, cabin cleanliness, food, beverages, in-flight entertainment and staff service. The survey covered 300 airlines, from the largest international airlines to smaller domestic carriers.
“Skytrax is the Gold Standard for airline service so we are delighted to have yet again won our regional league which covers a vast area of the globe and includes many excellent airlines. I am very grateful to our customers and to my colleagues”, - said Peter Foster, President and CEO of Air Astana.

назад к списку новостей
Балбалы
Алматы

+7 (727) 258 44 44

Астана

+7 (7172) 991 101

Атырау

+7 (7122) 930 134

Актау

+7 (7292) 426 767

Аксай

+7 (71133) 92 836

Шымкент

+7 (7252) 589 726

Уральск

+7 (7112) 933 836

Главная Карта сайта

© Global Air LLC®. All rights reserved.